O nas

Smo družinsko podjetje z večletno tradicijo in izkušnjami na področju tiska. Leta 2008 smo tudi uradno registrirali blagovno znamko HOPA (House Of Printing & Advertising).

Ukvarjamo se predvsem s pripravo in razmnoževanjem različnih medijev. Glavne dejavnosti podjetja so osredotočene na ponudbo grafičnega oblikovanja, priprave izdelkov za tisk in tisk na različne materiale. Sortiman izdelkov je sestavljen iz ponudbe tiska: vizitk, letakov, brošur, plakatov, trasparentov, nalepk, vseh vrst reklamnih tabel - forex (komatex), kappa, pleksi, ALU, Dibond, microonda, poliplak, sublimacijski tisk na puzzle, lončke, podstavke, slinčke,… tisk na tekstil – majice, kape, športna oprema in še veliko drugega. Iz povedanega sledi, da je sortiman sestavljen iz vsega tistega, kar se lahko natisne (oziroma na kar je nek oglas lahko natisnjen).

Podjetje HOPA d.o.o. v svojem proizvodnem procesu uporablja najnovejšo računalniško opremo, tiskarske stroje ter stroje za razrez materiala. Vsa omenjena oprema je nujno potrebna in se uporablja v vsakodnevnem poslovanju podjetja.

Inovativno lastnost zagotovo predstavlja dejstvo, da podjetje HOPA d.o.o. svojim naročnikom oziroma kupcem nudi popolno podporo pri izvajanju trženjske kampanje, seveda poleg izdelave in aplikacije tiskanega medija. To prinaša podjetju pomembno konkurenčno prednost.

Naši ključni kupci najbolj cenijo kratke dobavne roke, ki jih zagotavlja podjetje, njihovo hitro odzivnost, učinkovit sistem logistike (kupcem dostavimo končne izdelke na želeno lokacijo), korekten in pošten odnos do vseh kupcev ter dobri odnosi med vsemi pogodbenimi strankami. Za naše podjetje se kupci odločajo tudi zato, ker jim nudimo tudi kakovostno svetovanje v zvezi z naročilom. Torej ne gre samo za proizvodnjo letakov oziroma drugih izdelkov, temveč tudi za pogovor in svetovanje, da bi bilo oglaševanje izvedeno kar najbolje.

V prihodnosti ne pričakujemo radikalnih sprememb oziroma težav, saj bomo poskusili ohraniti ali nadgraditi dober poslovni odnos, ki ga imamo trenutno s svojimi partnerji.

Podjetje pa je tudi z dobavitelji zgradilo korekten in dolgoročen odnos, ki temelji na zaupanju in medsebojnem sodelovanju. Največjo prednost treh ključnih dobaviteljev predstavlja »Just In Time« (JIT) dobava.